Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Όνομα χρήστη: Κωδικός:

Αποστολέας Θέμα: Προσπαθούν να εξισώσουν το ΑΕΙ μας με τα ΤΕΙ  (Αναγνώστηκε 11984 φορές)

vasoulamiaou

  • Απόφοιτος
  • Πόα
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μηνύματα: 263
  • μιαου,μιαου,μιαουυυυ
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 04:08:48 πμ »

To θέμα με τα ΤΕΙ Γεωπονίας δεν είναι τωρινό και τα καλά νέα είναι ότι ο γεωπονικός κόσμος δεν το αγνοεί. Στην πρόσφατη συνάντηση του ΓΕΩΤΕΕ με τους επικεφαλής των γεωτεχνικών πανεπιστημίων και τμημάτων, υπήρξε γόνιμη ανταλλαγή απόψεων για το θέμα των ΤΕΙ και για το θέμα των ΚΕΣ και αναμένεται η επόμενη συνάντηση, οπου ο Πρόεδρος του ΓΕΩΤΕΕ έχει αναλάβει δραστηριότητα και σας παραπέμπω στο σχετικό δελτίο τύπου.

Στο νέο νόμο όλοι είναι απόφοιτοι ΑΕΙ πανεπιστημιακών τμημάτων ή τεχνολογικών τμημάτων, επομένως η διάκριση σε ΑΕΙ και ΤΕΙ έπαψε και επισήμως να υπάρχει. Υπάρχει όμως το πρόβλημα του επιπέδου. Και εδώ υπάρχουν δύο όψεις όπως τις έχω ζήσει και ως επιβλέπων και ως Διευθυντής του Μεταπτυχιακού του τμήματος της Γεωπονικής Βιοτεχνολογίας. Τα παιδιά που δίνουν κατατακτήριες και συνεχίζουν ως επιτυχόντες σε κάποιο τμήμα ή στο μεταπτυχιακό, συνήθως δουλεύουν πολύ σκληρά και τα πάνε περίφημα και στις κατατακτήριες εξετάσεις, και στα συμπληρωματικά μαθήματα και στις παρακολουθήσεις και στα εργαστήρια και στις επιδόσεις, σε όσες περιπτώσεις γνωρίζω. Αλλά και παιδιά που έφυγαν ως απόφοτοι ΤΕΙ και πήγαν αγγλία και συνέχισαν με μαστερ & διδακτορικό εκεί, τα κατάφεραν περίφημα. Άρα καταλήγω ότι οι σπουδές είναι πρωτίστως θέμα προσωπικού ενδιαφέροντος και έτσι είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός. Έστω όμως ότι αυτοί είναι ένα 10% και φαίνεται ότι η πλειονότητα είναι όπως τα περιέγραψε νωρίτερα ο συνάδελφος με τη σχετική εμπειρία.

Αυτό που με ανησυχεί εμένα πολύ σοβαρά είναι ότι όλες οι προσλαμβάνουσες παραστάσεις που έχω από τους φοιτητές 16 τόσα χρόνια που είμαι διδάσκων σ'αυτό το πανεπιστήμιο, συγκλίνουν στο ότι κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας να υποβαθμίζουμε αυτό που έχουμε. Επειδή έχω τελειώσει και το μετσόβιο, σας λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση φοιτητής πολυτεχνικής σχολής να θεωρεί αντίπαλο ένα τειτζή, πρώτα απ'όλα λόγω της νοοτροπίας που έχουν μπαίνοντας και είναι αυτή του νικητή. Σ'εμάς όχι μόνο δεν ισχύει αυτό, αλλά μπορώ να το αποδείξω με νούμερα ότι οι τουρίστες ξεπερνάνε το 70%. Και εκει είναι το πρόβλημα, το έχετε επισημάνει και εσείς σε σχετική συζήτηση και φυσικά το θέμα δεν παλεύεται. Έτσι για το 30% με το οποίο στην πραγματικότητα κάνουμε δουλειά, είναι οι αυριανοί συνάδελφοι που κρατάνε και τη σημαία ψηλά και τιμούν το επάγγελμα και την επιστήμη του γεωπόνου. Και κατά τη γνώμη μου ενα σημαντικό ποσοστό των φοιτητών μας (να πω 30%, δηλαδή ο αντίποδας των προηγούμενων), μόνο οριακά μπορούν να λέγονται φοιτητές αει και είναι αυτοί που όταν βγαίνουν στο επάγγελμα δεν ξεχωρίζουν από τον τειτζη, να μην πω ότι μπορεί να είναι και υποδεέστεροι. Μακάρι με διαψεύσει κάποιος τεκμηριωμένα, αλλά το feedback που έχω από τους πολλούς συναδέλφους της αγοράς, δεν είναι υπέρ μας. Μάλιστα, μία πρόσφατη δημοσκόπηση σε πανελλαδικό επίπεδο, αυτά που λέει για τους γεωπόνους αει δεν είναι και κολακευτικά, γεγονός που με είχε ενοχλήσει πολύ και είχα αντιδράσει με σχετική παρέμβαση στην παρουσίαση που έγινε προς τα μμε.


Εγώ βέβαια είμαι πρώτα απ'όλα γεωπόνος, στηρίζω κάθε προσπάθεια που γίνεται για προβολή του επιπέδου μας και της ποιότητάς μας και σας βεβαιώνω ότι γίνονται και από την πρυτανεία και από τις προηγούμενες, και από κάθε συνάδελφο που έχει θεσμικό πόστο και έτσι είμαι αισιόδοξος ότι τελικά δεν θα αφομοιωθεί η κατάσταση για τον πολύ απλό λόγο ότι το επίπεδό τους είναι απαγορευτικό για τέτοιου είδους αφομοιώσεις.

Ευχαριστώ που ζητήσατε τη γνώμη μου.



Με τα λυπης μου διαβασα το παραπανω κειμενο του κυριου Μπουρανη στο blog του agroanergou πρωτου το διαβασω απο εδω,
στο συγκεκριμενο blog εχουν τονιστει με bold τα εξης

"Τα παιδιά που δίνουν κατατακτήριες και συνεχίζουν ως επιτυχόντες σε κάποιο τμήμα ή στο μεταπτυχιακό, συνήθως δουλεύουν πολύ σκληρά και τα πάνε περίφημα και στις κατατακτήριες εξετάσεις, και στα συμπληρωματικά μαθήματα και στις παρακολουθήσεις και στα εργαστήρια και στις επιδόσεις, σε όσες περιπτώσεις γνωρίζω. Αλλά και παιδιά που έφυγαν ως απόφοτοι ΤΕΙ και πήγαν αγγλία και συνέχισαν με μαστερ & διδακτορικό εκεί, τα κατάφεραν περίφημα."
"Σ'εμάς όχι μόνο δεν ισχύει αυτό, αλλά μπορώ να το αποδείξω με νούμερα ότι οι τουρίστες ξεπερνάνε το 70%"
"Και κατά τη γνώμη μου ενα σημαντικό ποσοστό των φοιτητών μας (να πω 30%, δηλαδή ο αντίποδας των προηγούμενων), μόνο οριακά μπορούν να λέγονται φοιτητές αει και είναι αυτοί που όταν βγαίνουν στο επάγγελμα δεν ξεχωρίζουν από τον τειτζη, να μην πω ότι μπορεί να είναι και υποδεέστεροι."

κ ολα αυτα με τιτλο "Καθηγητής Μπουράνης:To 70% των Γεωπόνων είναι τουρίστες και υποδεέστεροι των ΤΕΙ!"
http://agroanergos.blogspot.com/2009/02/to-70.html

Ολο αυτο μου φαινεται αδικο!
κ αυτο γιατι φαινεται σαν να υποτιμουμε εμεις οι ιδιοι το ιδρυμα απο το οποιο αποφοιτησαμε!
μαλλον τους φοιτητες κ συγκεκριμενα τους αυριανους γεωπονους!

Η δικη μου αποψη παντα ειναι οτι μονο το 10% (κ πολυ λεω)που καταφερνει να παρει πτυχιο απο το ΓΠΑ ειναι ασχετοι με το αντικειμενο, δηλαδη ατομα που καταφεραν να περασουν τα μαθηματα με σκονακια ή που μετα απο χροοοοοονια φοιτησης τους λυπηθηκαν οι καθηγητες κ τους περασαν στα μαθηματα, που κ αυτο ειναι δυσκολο να συμβει γιατι εχουμε πολλους αξιολογους καθηγητες που ξερουν πολυ καλα τη δουλεια τους.

Το ΓΠΑ ειναι ενα απο τα καλυτερα παν/μια της Ελλαδας κ αυτο γιατι οταν καποιος παιρνει το πολυποθητο πτυχιο εχει καταρτιστει σε ικανοποιητικο βαθμο για να ασκησει το επαγγελμα του γεωπονου.
Απο οσο γνωριζω οι λεγομενοι τουριστες κ αιωνιοι φοιτητες που δεν τους αρεσει αυτο που σπουδαζουν καποια στιγμη τα εγκαταλειπουν.
κ μπορω να σας απαριθμησω γνωστους μου απο το ετος μου που δεν αντεξαν κ τα εγκατελειψαν!
ελαχιστοι ειναι αυτοι που καταφερνουν να παρουν πτυχιο!

Κ επειδη ο συντροφος μου ειναι αποφοιτος Πολυτεχνειακης σχολης κ απο διαφορες συζητησεις με ατομα απο την παρεα του κ γνωστους του, οι τουριστες στις σχολες αυτες ειναι ισως περισσοτεροι κ του ιδιου επιπεδου ισως κ χειροτερου απο τους δικους μας,
Οταν προσωπικα εγω κ αλλα ατομα απο το ετος μου που δεν ειμασταν συνεχεια του διαβασματος κ της τρελης παρακολουθησης επι 5 χρονια σε καθε εξεταστικη διαβαζαμε κ προσπαθουσαμε, οι αντιστοιχοι των σχολων αυτων δεν πατουσαν καν στις εξεταστικες!

Για να καταφερει καποιος φοιτητης να αποφοιτησει απο τη γεωπονικη σχολη θελει συνεχη προσπαθεια!
Δεν διαβαζει μονο δυο τρια χρονια κ παιρνει πτυχιο!

Κ σε καμια περιπτωση δεν μπορω να διανοηθω οτι ενα αποφοιτος του ΤΕΙ μπορει να συγκριθει με ενα αποφοιτο του ΓΠΑ!
Στον εργασιακο μου χωρο ετυχε να συνεργαζομαι με φοιτητες ΤΕΙ που εκαναν την πρακτικη τους κ με αποφοιτους ΤΕΙ, συγκεκριμενα με φοιτητες θερμοκηπιακων καλλιεργειων κ της φυτικης παραγωγης στο ΤΕΙ Καλαματας,
Οταν ρωτησα τη μια κοπελα ετων 27, τι διαβαζει γιατι εδινε μαθημα (ενα της ειχε μεινει) μου ειπε οτι διαβαζε ενα μαθημα (δεν θυμαμαι ποιο ακριβως) το οποιο ειναι το πιο δυσκολο της σχολης! κ της λεω ποσα δυσκολα μαθηματα εχετε στη σχολη σας κ μου λεει αυτο κ ενα αλλο!!!!

Πειτε μου ειναι λογικο σε μια σχολη που θελει να θεωρειται ισαξια του παν/μιου να εχει 2 δυσκολα μαθηματα κ εμεις να εχουμε τουλαχιστον 10!!!
που κ τα δικα μας λεγομενα "ευκολακια" μας δυσκολευουν αρκετα!
Συγνωμη αλλα δεν μπορω να θεωρηθω εγω κ καθε αποφοιτος του ΓΠΑ ισαξια με εναν τετοιο αποφοιτο!
κ φυσικα αυτο φαινεται αργοτερα στον επαγγελματικο στοιβο!

Βεβαια πιστευω οτι υπαρχουν κ αξιολογοι αποφοιτοι ΤΕΙ που πραγματικα αγαπουν αυτο που σπουδασαν κ συνεχιζουν, αλλα συγνωμη ποσοι ειναι αυτοι???
μηπως το 10% των αποφοιτων??

Εμενα προσωπικα μου αφησε μια πικρια αυτο το κειμενο του κυριου Μπουρανη!
Κ θελω να πιστευω οτι δεν ειναι αληθης αυτη η κατασταση, εκτος κ αν εχει αλλαξει τωρα!
Οι φοιτητες του ΓΠΑ κ αυριανοι γεωπονοι ειναι τουλαχιστον ισαξιοι με αυτους των Πολυτεχνειακων σχολων!




« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 24, 2009, 04:13:55 πμ από vasoulamiaou »
Καταγράφηκε
Το χοντρό μπιζέλι χορεύει τσιφτετέλι
χορεύει τσιφτετέλι στο χορό των μπιζελιών
και τα κολοκυθάκια χτυπάνε παλαμάκια
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν

Bakos (Tάκης Βέλιουρας)

  • Gold Member
  • Δέντρο
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 566
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 09:37:14 πμ »

Πριν ασχοληθουμε με τους Τειτζιδες καλο θα ηταν να κοιταξουμε πρωτα τη καμπουρα μας.

Απο το δευτερο ετος, ειμαι απ'αυτους που παρακολουθουν και στις θεωρειες......σ'αυτα τα 4 εξαμηνα παρατηρησα (δυστυχως) οτι το ποσοστο των φοιτητων που παρακολουθουν δεν ειναι ουτε 30% που λεει ο κος Μπουρανης.

Τουλαχιστον απο το ετος μου ειμαστε 25-30 ατομα που παρακολουθουμε συστηματικα.

Για τη κατασταση αυτη φταινε ολοι.....Δυστυχως το επιπεδο των καθηγητων δεν ειναι τοσο υψηλο με αποτελεσμα πολλες φορες να η παρακολουθηση ενος μαθηματος να γινεται αρκετα κουραστικη....Επιπλεον τα αμφιθεατρα κ οι τεχνικες υποδομες ειναι πραγματικα αθλιες.....Στην εποχη της εικονας εμεις αδυνατουμε να συνδεσουμε εναν υπολογιστη με εναν προτζεκτορα για τη παρουσιαση διαφανειων....κ οταν με τα κοπων κ βασανων το καταφερουμε τοτε συνηθως το πανι στο τοιχο ή ο πινακας ειναι βαμμενος (καθαρη ευθηνη φοιτητων κ κυριως παραταξιακων).

Τελος, ειναι επιτακτικη η αναγκη για αλλαγη του προγραμματος σπουδων και των μαθηματων της σχολης μας. Οπως διαπιστωσε και ο κος Βεμμος. "Ενας φοιτητης που θελει να ασχοληθει με τη σχολη του δεν προλαβαινει ουτε να φαει για μεσημερι ποσο μαλλον να κανει εργασιες κλπ", αυτα ηταν τα λογια του......ξεκιναμε 8.30-14.15 θεωρειες κ 14.30-οσο παει  εργ......Μηπως ειναι καιρος να αλλαξουμε νοοτροπια..?οι απειρες ωρες παρουσιασεων στα αμφιθετρα και το διαβασμα τεραστιων τομων ουσιαστικα δεν προσφερουν κ παρα πολλα.....Πιστευω οτι ολοι θα προτιμουσαμε να κανουμε καποια εργασια μονοι μας με τη βοηθεια των καθηγητων παρα να διαβαζουμε προσπαθοντας να αποστηθησουμε ολοκληρα βιβλια......
Εχει παρατηρηθει το φαινομενο τα ιδια πραγματα που λεγονται στη θεωρεια να επαναλαμβανονται στα εργ....πχ γενικη λαχανοκομια....για καποιον που παρακολουθουσε θεωρεια το εργ λαχανοκομιας ηταν απλως ενας χωρος οπου επρεπε να παει για να μην κοπει απο απουσιες....Προσωπικα με τις 3-4 φορες που πηγαμε στα θερμοκηπια-εργαστηρια ημουν καλλυμενος....ολα οσα ακουγα τα πρωινα στις θεωρειες τα εβλεπα κ στη πραξη...(αυτος πιστευω οτι ειναι ο ρολος των εργαστηριων)

Γενικα η σχολη μας ειναι αρκετα δυσκολη, καθως δεν υπαρχουν ευκολα μαθηματα....ακομα και τα θεωρητικα ευκολα θελουν διαβασματακι....παρ'ολα αυτα πιστευω οτι υπαρχει κ ενας μυθος γυρω απ'ολα αυτα......εχω ακουσει για απειρα μαθηματα οτι αυτο δε περνιεται.....αυτο το ενα αυτο το αλλο.....κ πραγματικα χωρις κανενα τρελο διαβασμα τα εχω περασει......
Βεβαια συνηθως τα ατομα που λενε αυτα τα πραγματα ειναι οι αιωνιοι φοιτητες οι οποιοι απο τη στιγμη που μπηκαν ή δεν εχουν πατησει στη σχολη ή ειναι ολη την ωρα στα κομματα......(επιλογη τους δεν την κρινω αλλα μετα δεν μπορουν να γκρινιαζουν κλπ κλπ)
Παρ'ολα αυτα θεωρω απαραδεκτη τη σταση ορισμενων καθηγητων να απειλουν φοιτητες οτι "θα κανουν τις εξετασεις προφορικα κ δε θα περασουν ουτε οταν θα εχουν εγγονια" ή τη σταση οτι εγω ειμαι του ταδε κομματος ο καθηγητης ειναι του αντιθετου οποτε δε θα με περασει.......

Τελος, θεωρω απαραδεκτη τη σταση των καθηγητων οσο αφορα το χρονο που χρειαζονται για να βγαλουν τα αποτελεσματα των εξετασεων. Ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να δινουμε ενα εργ ή ενα μαθημα και να περιμενουμε το ελαχιστο ενα μηνα για να βγουν τα αποτελεσματα....(εχει παρατηρηθει το φαινομενο να περιμενουμε και 3 μηνες)
Καταλαβαινουμε οτι και οι καθητητες εχουν κ αλλες δουλειες...αλλα κ εμεις ως φοιτητες εχουμε αγχος, αρκετοι κυνηγαν υποτροφιες.....και τελος παντως οπως εμεις ειμαστε συνεπεις στις εξετασεις θελουμε το ιδιο κ απο τους καθηγητες.......

Για ΓΕΩΤΕΕ κλπ κλπ δε μπορω να μιλησω καθως δεν γνωριζω.....Βεβαια θεωρω απαραδεκτα τα σχολια στα blogspot......η ανωνυμια ειναι κακο πραγμα.....γτ ας πουμε εδω στο φορουμ δεν ανεβηκαν αναλογα σχολια????????μηπως επειδη εδω φαινεται το nickname του καθενος????
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 24, 2009, 09:41:02 πμ από Bakos »
Καταγράφηκε
Να σε λέω σιωπή, να σε λέω γιορτή,
να σε λέω σιγουριά, να σε λέω γιατί…
Να σε λέω τραγούδι, να σε λέω εικόνα
ή έτσι απλά Βαβυλώνα...

vasoulamiaou

  • Απόφοιτος
  • Πόα
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μηνύματα: 263
  • μιαου,μιαου,μιαουυυυ
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 15:54:21 μμ »

Αγαπητε bako εδωσες μονος σου την απαντηση για το μικρο ποσοστο που παρακολουθει θεωριες!
κ στο θεμα αυτο που συζηταμε τωρα πρεπει να ασχοληθουμε με τους αποφοιτους κ οχι με τους φοιτητες!

Ολα αυτα που ανεφερες με βρισκουν απολυτα συμφωνη,
αλλα στα περισσοτερα εκπαιδευτικα ιδρυματα της χωρας μας επικρατει "μπαχαλο" κ ισως το ΓΠΑ να "υποφερει" λιγοτερο!
Ομως οι αποφοιτοι του παν/μιου ακομα κ με αυτες τις αντιξοοτητες βγαινουν σε παρα πολυ ικανοποιητικο βαθμο καταρτισμενοι κ ικανοι να ασκησουν το επαγγελμα του γεωπονου, αυτο θα το δεις βγαινοντας απο τη σχολη.
Καταγράφηκε
Το χοντρό μπιζέλι χορεύει τσιφτετέλι
χορεύει τσιφτετέλι στο χορό των μπιζελιών
και τα κολοκυθάκια χτυπάνε παλαμάκια
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν

Bakos (Tάκης Βέλιουρας)

  • Gold Member
  • Δέντρο
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 566
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 16:26:35 μμ »

Συμφωνω οτι θα βγουν καταρτισμενοι αλλα πιστευω οτι απο τα 130 ατομα που καθε χρονο μπαινουν στο εφπ λιγοτεροι απο τους μισους ή το πολυ οι μισοι θα βγουν καταρτισμενοι.......οσο για τους αποφοιτους πιστευω οτι στο χερι τους ειναι να αλλαξουν το προσωπο του ΓΕΩΤΕΕ που απ'οτι καταλαβαινω δε λειτουργει σωστα....ωστε να εξασφαλισουν το δικο τους παρον αλλα κ το μελλον των αυριανων γεωπονων.
Καταγράφηκε
Να σε λέω σιωπή, να σε λέω γιορτή,
να σε λέω σιγουριά, να σε λέω γιατί…
Να σε λέω τραγούδι, να σε λέω εικόνα
ή έτσι απλά Βαβυλώνα...

theoaua

  • Απόφοιτος
  • Βλαστάρι
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 149
  • Τμήμα: ΕΦΠ
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 16:43:43 μμ »

Καλύτερα να μην ανοίξουμε κουβέντα για το ΓΕΩΤΕΕ γιατί θα στενοχωρηθούμε (ο νοών νοήτω)... Το επίπεδο της σχολής είναι όντως πολύ καλό. Στα αμφιθεατρα όντως οι φοιτητές είναι ελάχιστοι, ίσως και λιγότεροι του 10% σε κάποιες περιπτώσεις. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Βιοτεχνολογίας. Έκανα master στη φυτική και μετά κατατακτήριες στη φυτική. Ρωτήστε τον κ. Μπουράνη, ο οποίος θεωρώ ότι είναι από τα πιο αξιόλογα άτομα του τμήματος ΓΒ (τα οποία αξιόλογα άτομα του συγκεκριμένου τμήματος μετρώνται στα δάχτυλα του ενός χεριού), αν ευθύνονται και οι ίδιοι γι' αυτή την κατάσταση. Όταν ήμουνα φοιτητής στο τμήμα επικρατούσε ένα μπάχαλο, τα μέλη ΔΕΠ ήταν χωρισμένα σε "στρατόπεδα" και εκτυλλίσονταν σκηνές απείρου κάλλους κλπ κλπ. Εγώ προσωπικά όταν αποφοίτησα δεν ήθελα να έχω καμία  σχέση ή επαφή με το τμήμα. Δεν λέω ότι φταίει αποκλειστικά αυτό, αλλά αν θέλουμε να πούμε αλήθειες, να τα πούμε όλα.
Πρέπει να έχουμε υπ' όψιν ότι στη γεωπονική κάθε χρόνο περνούν πολλά άτομα (δυστυχώς το ποσοστό φαίνεται να είναι μεγάλο) που είτε πέρασαν μετά βασάνων και κόπων και δε θέλουν να ξαναμπούν στη διαδικασία των Πανελλαδικών ή είναι κάτοικοι Αθηνών και σπουδάζουν "κάτι" στο σπίτι τους. Δεν ξέρω αν θα δυσαρεστήσω κάποιους αλλά είναι αλήθεια (κατά μεγάλο μέρος).
Αν πάντως δεν αντιδράσουμε οι ίδιοι τα ΤΕΙ θα γίνουν ισάξια χωρίς να το καταλάβουμε, σφάλμα μεγάλο να γίνει.
Καταγράφηκε

Caparezza

  • Δάσος
  • *****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 1.111
  • Έτος: 2007
  • Τμήμα: ΕΦΠ
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 23:11:15 μμ »

Παραθέτω ένα άρθρο που ψάρεψα απ' το troktiko και το οποίο είναι σχετικό με το topic αυτό....




Τρίτη, 24 Φεβρουάριος 2009
Πρόταση σοκ από τον πρύτανη ΕΜΠ κ. Μουτζούρη για ενσωμάτωση ΑΕΙ και ΤΕΙ





"Πετυχημένη ήταν η εκδήλωση που διοργάνωσε χθες το απόγευμα το Πανεπιστήμιο Πατρών, στην κατάμεστη αίθουσα του Δικηγορικού Συλλόγου με θέμα "Το παρόν και το μέλλον του Ελληνικού Δημόσιου Πανεπιστημίου", και προσκεκλημένους τους Πρυτάνεις των μεγαλύτερων ΑΕΙ της χώρας.Τη παράσταση έκλεψαν τόσο ο πρύτανης του ΕΜΠ Κωνσταντίνος Μουτζούρης όσο και ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΠ, Παναγιώτης Σιαφαρίκας Ο κ. Μουτζούρης πρότεινε ενσωμάτωση των ΑΕΙ και των ΤΕΙ. Όπως είπε χαρακτηριστικά ότι η πρόταση του θα σοκάρει, ωστόσο είναι καλοπροαίρετη και ήδη έχει βρει σύμφωνους διάφορους φορείς, όπως το Τεχνικό Επιμελητήριο. Ο κ. Σιαφαρίκας έκανε δριμεία κριτική στην πανεπιστημιακή κοινότητα, την οποία κάλεσε να αναλάβει τις ευθύνες της, ώστε ο ρόλος της να είναι καθοριστικός στην ανάπτυξη του δημόσιου πανεπιστημίου. Επίσης μίλησε για καθηγητές τουρίστες οι οποίοι είναι και οι υπαίτιοι για τις αδειανές από φοιτητές αίθουσες και στηλίτευσε όλους εκείνους τους καθηγητές που καρπώνονται χρηματοδοτικά κονδύλια σε βάρος των ανώτατων ιδρυμάτων λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «θα πρέπει να πάνε σπίτια τους όλοι οι επίορκοι πανεπιστημιακοί»"



http://troktiko.blogspot.com/2009/02/blog-post_7112.html



Ουσιαστικά δηλαδή επιβεβαιώνεται αυτό που ζητά ο κ. Μουτζούρης... :( >:( :club :club
Καταγράφηκε
Στον Ωκεανό της ανθρώπινης βλακείας, επιπλέουν σκάφη με στεγνούς ακόμη επιβάτες.
Άλλοι, πάλι, προτιμούν να κάνουν μπάνιο στα νερά του τρεις φορές την ημέρα...

egomara

  • Απόφοιτος
  • Πόα
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 174
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 27, 2009, 00:07:56 πμ »

Συγγνώμη αλλά προσπαθώ τόσο καιρό να καταλάβω γιατί πασχίζεται για κάτι που δεν μπορεί να γίνει κατανοητό αν δεν κοιταχτεί κανείς στον καθρέφτη. Να είμαστε περίφανοι που φοιτούμαι ή αποφοιτήσαμε από το Γ.Π.Α. ; Γιατί όχι! Να είμαστε περιφανοι για τις έδρες που μας δίδασκουν και δίδασκαν; Γιατί ναι;
Όταν κ. Μπουράνη και κύριοι καθηγητές κάνετε την αυτοκριτική σας, θα διαπιστώσετε ότι δεν είναι τα πράγματα όπως τα λέτε δεν είναι ούτε 70% ούτε 10% ούτε οποιοδήποτε ποσοστό τουρίστες ή άριστοι. Ο καθένας είναι εκείνο που πράττει. Αν ο απόφοιτος ντρέπεται που είναι γεωπόνος ή φοβάται  να αντιμετωπίσει τον ΤΕΙτζή ή συκγρίνει τον εαυτό του με αυτόν, τότε μάλλον δεν έχει καταλάβει που βρίκονταν και τι είναι. Σε αυτό μεγάλο ποσοστό ευθύνης έχουν οι καθηγητές και εκείνοι που θεσπίζουν την αγροτική πολιτική (αν υπάρχει) καθώς και εκείνοι που καθισμένοι σε μια καρέκλα δεν έχουν κοιτάξει ούτε μια φορά πίσω, και εννοώ τους απόφοιτους που στην πλειονότητα τους έπαψαν προ πολλού να νοιάζονται αν νοιάζονταν ποτέ.
Δεν ντρέπομαι για το Γ.Π.Α. ήρθα επειδή το ήθελα, επειδή μια ηλιόλουστη μέρα είδα το σπόρο να φυτρώνει και είπα "γιατι;"
Οργίζομαι όμως όταν καθηγητές φωνάζουν νυχτιάτικα κλειδαράδες για να κλείσουν άλλους καθηγητές έξω από τα εργαστήρια την επόμενη μέρα, όταν κλείνουν διαδρόμους γιατί την είδαν αλλιώς, όταν διδάσκουν άλλες ώρες από αυτές που έχουν οριστεί, όταν προστρέχουν σε κάθε εκλογή στις παρατάξεις [στην Αγγλία που αναφέρεστε μερικοί τα κόμματα παραμένουν απέξω], όταν διαστρεβλώνουν την έννοια της επικουρίας και στέλνουν τον μεταπτυχιακό να κάνει μάθημα (θεωρητικό ή εργαστηριακό) και όλα αυτά χωρίς αμοιβή δίνοντας του την αξία της κουλούρας [ αλήθεια γνωρίζετε ότι στο ΕΜΠ που επικαλείστε λίγο πολύ όλοι η επικουρία επι αμοιβής έχει κατοχυρωθεί με ΦΕΚ.], όταν η οικογενειοκρατία καλά κρατεί, όταν οι σωτήρες συγκαλούν συνελεύσεις ενώ αρνούνται αν εφαρμόσουν καταστατικά, όταν προασπίζονται το συμφέρον αλλά πέφτουν λυσσασμένοι στην μάσα, όταν κάθε φωνή διαφορετική πνίγεται συστηματικά και συνομωτικά, όταν κάθε τι διαφορετικό εξωβελίζεται, όταν όταν όταν...
Δεν θα οργιζόμουν όταν ολά αυτά θα συνέβαιναν στον στάβλο του  Αυγεία, αλλά δυστυχώς συμβαίνουν εκεί που θεωρείτε ακαδημαϊκός χώρος και το πιό ωραίο εκείνοι που τα κάνουν τα θεωρούν φυσιολογικά και απ' όσους δεν το κάνουν οι περισσότεροι χτενίζονται. Δυστυχώς μάλλον δεν έγινε κατανοητό γιατί ξεχύθηκε αυτός ο κόσμος στους δρόμους μετά το φόνο του Αλέξη και δεν ενοοώ τους κουκουλοφόρους αλλά όλους αυτούς που διαδήλωσαν λίγες ώρες μετά το θάνατο του για ένα καλύτερο αύριο. Ένα αύριο που ο κάθε κατεργάρης θα κάθεται πραγματικά στον πάγκο του, και για να μην ξεφύγω όπου ο ακαδημαϊκός είναι ακαδημαϊκός και όχι "ακαδημαϊκός" όπου ο φοιτητής θα εμπνέεται από εκείνον που τον διδάσκει, όπου ο απόφοιτος θα ανακαλύπτει τα χνάρια των πρωτοπόρων, όπου θα υπηρετούμε όλη τον όρκο που δίνουμε.
Αλλά πάλι τι μπορώ να πω εγώ ένα αγράμματο μπάσταρδο παιδί της μάνας και του πατέρα του!

Υ.Γ.: αν σας κούρασα χαίρομαι, αν σας προβλημάτισα χαίρομαι διπλά και αν δεν σας συγκίνησα λυπάμαι μα δεν στεναχωριέμαι
Υ.Γ.: κάντε την διαφορά στάση ζωής.
Καταγράφηκε

vasoulamiaou

  • Απόφοιτος
  • Πόα
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μηνύματα: 263
  • μιαου,μιαου,μιαουυυυ
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 27, 2009, 00:19:47 πμ »

τα ειπες πολυ ομορφα! μπραβο για την ποιοτητα των λεγομενων σου!

θα θελα να προσθεσω πανω σε αυτο που λες, οτι υπαρχουν σωστοι ακαδημαϊκοι που πραγματικα κανουν σωστα τη δουλεια τους μαλλον το λειτουργημα τους κ το αμφιθεατρο γεμιζει!
κ ο φοιτητης χαιρεται να παει να παρακολουθησει το εργαστηριο, κ δεν το κανει απο υποχρεωση!
Καταγράφηκε
Το χοντρό μπιζέλι χορεύει τσιφτετέλι
χορεύει τσιφτετέλι στο χορό των μπιζελιών
και τα κολοκυθάκια χτυπάνε παλαμάκια
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν

λευτέρης

  • Απόφοιτος
  • Δέντρο
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 701
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 27, 2009, 00:22:34 πμ »

ουαου.συμφωνω σ ολα εγομαρα

ετσι οπως τα λες βασουλα..απλα οι περισσοτεροι ξεχνουν τι τους ενοιαζε οταν αποφοιτησαν κ τις σπουδες π τοσα χρονια εκαναν..κ οταν πηραν τον τιτλο τελειωσαν ολα.αραξαν
Καταγράφηκε

vasoulamiaou

  • Απόφοιτος
  • Πόα
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μηνύματα: 263
  • μιαου,μιαου,μιαουυυυ
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 27, 2009, 00:27:30 πμ »

Συμφωνω οτι θα βγουν καταρτισμενοι αλλα πιστευω οτι απο τα 130 ατομα που καθε χρονο μπαινουν στο εφπ λιγοτεροι απο τους μισους ή το πολυ οι μισοι θα βγουν καταρτισμενοι.......
δεν ειναι ετσι! περνωντας τα χρονια θα το δεις, απο τα 130 ατομα που λες θα αποφοιτησουν οσοι πραγματικα το αξιζουν οι υπολοιποι ή θα ειναι αιωνιοι φοιτητες ή θα τα παρατησουν! το ποσοστο των αποφοιτων που δεν ειναι καταρτισμενοι ειναι παρα πολυ μικρο!
το πτυχιο δεν το παιρνεις ευκολα απο το ΓΠΑ!
Καταγράφηκε
Το χοντρό μπιζέλι χορεύει τσιφτετέλι
χορεύει τσιφτετέλι στο χορό των μπιζελιών
και τα κολοκυθάκια χτυπάνε παλαμάκια
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν

theoaua

  • Απόφοιτος
  • Βλαστάρι
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 149
  • Τμήμα: ΕΦΠ
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουάριος 27, 2009, 12:06:36 μμ »

Συνάδελφοι καλά τα λέτε. Ο απόφοιτος του ΓΠΑ (ειδικότερα της ΕΦΠ) δεν έχει να φοβάται κανέναν είτε ΤΕΙτζη ή οποιονδήποτε. Η κατάρτιση είναι σωστή, αν ενδιαφέρεσαι μαθαίνεις. Απλά πρέπει και οι καθηγητές να λένε τα πράγματα με το όνομά τους και όχι τη μισή αλήθεια. Να μας επισημαίνουν τα κακώς κείμενα του πανεπιστημίου αλλά να λένε και.....τα υπόλοιπα.....Και τώρα που ανέφερε η egomara για οικογενειοκρατία στο ΓΠΑ δείτε στον agroanergo τη σχετική ανάρτηση. Έτσι για να ξέρουμε τι γίνεται...
Καταγράφηκε

egomara

  • Απόφοιτος
  • Πόα
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 174
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #41 στις: Φεβρουάριος 28, 2009, 01:16:12 πμ »

Για χαραντάν ωραία και ανδιαφέρουσα η λίστα [/b]theoaua, αν και είναι γνωστά τα πρόσωπα από την μία και από την άλλη θέλει ορισμένες διορθώσεις και όταν φτάσεις σε αυτές θα πρέπει να αφαιρέσεις και κάποια ονόματα που γνωρίστηκαν απασχολούμενα ήδη στο Γ.Π.Α, χωρίς να προκύπτει ότι δεν αλληλοβοήθηκαν στην συνέχεια, αλλά και χωρίς να προκύπτει το αντίθετο......
Τώρα ως προς την ουσία της συζήτησης δεν βλέπω να γίνεται κάτι και αυτό επειδή ακριβώς δεν λέγετε ποτέ όλη η αλήθεια  όπως επισημένετε και ερωτώ μήπως όταν λέγεται η μισή αλήθεια λέγεται ένα ψέμα;
Πιστέψτε με πάντως όταν λέω ότι η γεωπονική επιστήμη όχι μόνο αξίζει αλλά αν ενδιαφερθεί κανείς αποκαλύπτει αλήθειες, δίνει φως.
Δεν θα ήθελα να ασχοληθώ επί του σημερινού με όσα σε προηγούμενο κείμενο έγραψα, αλλά θα ήθελα να σχολιάσω την πρόταση του κ Μουτζούρη η οποία δεν δείχνει αυτά που γίνονται κατανοητά με την πρώτη ανάγνωση [θα είχε ενδιαφέρον ως απλώς παρατηρητής να ήταν κανείς εκεί όταν έγινε]
Μην ξεχνάμε ότι διακαώς πόθος των Ε.Μ.Π. ιτων είναι η αναγνώρηση του τίτλου τους ως Master ως πεντεατούς σχολής φοίτησης [άραγε ποιά άλλη σχολή έχει διάρκεια 5 έτη;]. Ένα πιθανό μελλόν λοιπόν είναι το εξής, εστω ότι η πρόταση αρχίζει να εξετάζεται από εκείνους που αποφασίζουν δύο πιθανότητες έχει να απορριφθεί ή να γίνει δεχτεί. Στην πρώτη περίπτωση  ο συλλογισμός μπορεί να σταματήσει εδώ. Στη δεύτερη όμως έχει πολύ δρόμο με αρκετές διακλαδώσεις και δεν ξέρω αν θα τις δω όλες.
Έχουμε λοιπόν και λέμε η πρόταση συζητιέται και γίνεται δεκτή, και ξάφνου πετάγεται κάποιος [ας πούμε ο κ. Μουτζούρης νούμερο 2] και λέει "εεεε στοπ, ξεχάσαμε ότι τα ΑΕΙ πλήν των Πολυτεχνικών σχολών και αυτής της Γεωπονικής Σχολής [που μπορεί να μην μας θυμηθούν] είναι 5ετής διάρκειας". Τι γίνεται λοιπόν, στην συνέχεια, εξισώνονται τα 3/3,5 με τα 4 έτη και τα 5έτη; Μήπως master!
Αυτό είναι άσχημο; Κατά την άποψη μου ναι, γιατί σε αυτόν τον κόσμο δεν είναι μόνο οι πενταετής και όλοι οι άλλοι ας πάνε να πνηγούν. Θέλουμε παιδεία αρτημελής για πολύ πολύ πολύ καιρό και όχι για ένα διάστημα και μετά της κόβουμε το ένα πόδι και μετά το δεύτερο και μετά το ένα χέρι και μετά και μετά και μετά.......
Ας πούμε ότι δεν γίνεται master τα 5 έτη θα έχουμε λοιπόν μια ενσωμάτωση χωρίς κανένα όφελος. [Υπάρχει κανείς που το πιστεύει αυτό;] τότε λοιπόν τα ΤΕΙ γίνονται και ΑΕΙ στη ουσία αποτέλεσμα θα είναι το μπάχαλο που επικρατεί και στο Ηνωμένο Βασίλειo [χαίραι βασιλομήτωρ] στο οποίο πριν κάποια χρόνια [10 αν δεν απατόμαι] τα κολλέγια έγινα UNIversity χωρίς να έχουν ούτε την υποδομή ούτε και την γνώση [ωραία η εκπομπή του θεωδοράκη αν δεν απατόμαι για τα κολλέγια αν ελλάδι (σαν το παριζάκι)]. Οπότε δεν υπάρχει διαχωρισμός, όλοι ίσοι [θεωρητικά];;;;;;;;;;;;;;;
Αν πάλι η πρόταση αφορά την συνγώνευση των ΤΕΙ με τα ΑΕΙ και εννοώ την πλήρη ενσωμάτωση και την λειτουργία κάτω από ένα τίτλο ιδρύματος, τα ΑΕΙ θα έχουν το πάνω χέρι μιας και έχουν την υποδομή [θεωρητικά], τη γνώση {θεωρητικά] και τα πρόσωπα. Για πόσο όμως θα γίνεται αυτό όταν η  παραγωγή αποφοίτων στα ΤΕΙ είναι πολλαπλάσια των ΑΕΙ, θα μας φάνε σαν τις μύγες! Είναι κακό αυτό; ειλικρινά δεν ξέρω.
Από την άλλη επειδή δεν έχω πλήρη εικόνα των λεγομένων αλλά και κυρίως της σκέψης που παρήγαγε την πρόταση μπορεί να έχω χάσει κάτι ή και ολόκληρο το δρόμο και η σκέψη μου να είναι λανθασμένη εντελώς.


Υ.Γ.: κάντε τη διαφορά στάση ζωής

Καταγράφηκε

theoaua

  • Απόφοιτος
  • Βλαστάρι
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 149
  • Τμήμα: ΕΦΠ
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 28, 2009, 15:46:16 μμ »

Συμφωνώ egomara για τις διευκρινίσεις που έκανες για τη λίστα με αυτούς που εργάζονται στο ΓΠΑ. Αυτό που λες για το 5ο έτος να αναγνωριστεί ως master το είχα ακούσει το 2002 από τον πρύτανη κ. Καραμάνο στον τηλεοπτικό σταθμό TEMPO και συγκεκριμένα είχε πει ότι αυτό είναι ζήτημα χρόνου να γίνει. Φαίνεται ότι ο χρόνος μετράει αλλιώς γι' αυτούς γιατί από τότε έχουν περάσει αισίως 7 χρόνια (προσωπικά δε το βλέπω να γίνεται).
Καταγράφηκε

swkratosporum

  • Σπόρος
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 18
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουάριος 28, 2009, 23:23:11 μμ »

εγω για αυτα που διαβαζω μια λυση μου ερχεται στο μυαλο ...
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
επιτελους ας αξιολογηθουν και οι καθηγητες ..για να αποδειχτει περιτρανα οτι δεν ειναι μονο ποσοστο των φοιτητων τουριστες !και για να μπορουν να υπαρξουν οι αναλογες κυρωσεις ..
επισης ας αξιολογηθουν τα ιδρυματα. τα ΑΕΙ δηλαδη σε σχεση με τα ΤΕΙ.του ιδιου βεβαια αντικειμενου.οχι δηλαδη να συγκριθουμε εμεις με το μετσοβιο πχ . και ας αξιολογηθουν αυστηρα με αντικειμενικα κριτηρια του τι γνωση παρεχουν.με καταρτιση αξιοκρατικων επιτροπων που θα βρουν τον τροπο και τα κριτηρια για κατι τετοιο.
ας γινει κατι τετοιο και δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα.
Καταγράφηκε

egomara

  • Απόφοιτος
  • Πόα
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 174
Απ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΙ ΜΑΣ
« Απάντηση #44 στις: Μάρτιος 01, 2009, 11:37:50 πμ »

Αξιολόγηση, ισχυρή λέξη. Παλιά τρόμαζε τους φοιτητές περισσότερο από τους καθηγητές, τώρα πιστεύω ότι συμβαίνει το αντίθετο ή τουλάχιστον το ελπίζω. Κοίτα η αξιολόγηση είναι πιστεύω κάτι το καλό και πολύ χρήσιμο για την εξέλιξη, ωστόσο αυτό εξαρτάται από τον τρόπο που γίνεται και από τον τρόπο εφαρμογής της. Π.χ. αν για παράδειγμα αξιολογούσα την κουβέντα στην οποία συμμετέχουμε και αφορά θεματολογικά την εξίσωση ΑΕΙ κ ΤΕΙ άσχετα αν αναφερόμαστε και σε άλλα, θα σου έλεγα ότι όλη η κουβέντα ασχέτως των θεμάτων που θίγονται είναι καλή, που όμως μπορεί να εφαρμοστούν αυτά και ειδικά από μας, που υποθέτω ότι είμαστε φοιτητές ή απόφοιτητοι. Πρόσεχε swkratosporum δεν λέω ότι είναι ανώφελη ούτε ότι θα σταματήσω να συμμετέχω σε αυτήν [αν ήταν να σταματήσω δεν θα συμμετείχα εξ αρχής και δεν θα διάβαζα τους όρους χρήσης της υπηρεσίας, παρόλο που με τρομάζουν όμως συμμετέχω]. Θα συνεχίζω να συμμετέχω και να γράφω  και να εκφράζω τις σκέψεις μου αλλά και τις πληροφορίες που έχω, γιατί ακριβώς πιστεύω ότι και αυτό είναι κάτι και αν δεν μπορεί να φέρει αποτέλεσμα τώρα, είμαι σίγουρος πως κάποια στιγμή θα φέρει [την θεωρία-σκέψη μου περί αυτού άλλη φορά γιατί έχω ήδη ξεφύγει από το θέμα].
Αξιολόγηση λοιπόν, ναι γιατί όχι. Πρόσεχε τώρα τι γίνεται και ποιός είναι ένας από τους φόβους μου, κάποια στιγμή θα αξιολογήσουν και την έρευνα και εννοώ :1. πόσο χρήσιμη είναι στην κοινωνία από άποψη εφαρμογής; 2.ποιά είναι η πρόσοδος που αυτή αποφέρει στο εκάστοτε ερευνητικό ίδρυμα (ΑΕΙ ΤΕΙ);.
Τώρα αν αναλογίζομαι ότι υπάρχουν πολλές ερευνητικές εργασίες συμπεριλαμβανόμενες των πτυχιακών, μεταπτυχιακών και διδακτορικών διατριβών που ελάχιστη άμεση εφαρμογή έχουν γνωρίσει στην πράξη, ασχέτως της γνώμης που προσκομίζουν. Μπορεί κάτι που σήμερα εμείς να το θεωρούμε απλά ωραία στην έρευνα σε μερικά χρόνια ή και δεκαετίες αυτό χάρη στην διορατικότητα του ερευνητή να βρεί μεγάλες εφαρμογές. Το ερώτημα είναι ο κρητής-αξιολογητής έχει την ίδια διορατικότητα ή μήπως επειδή τον πιέζει ο οικονομικός παράγοντας [χώρια ο κομματικός που ανθεί στην ελλάδα ακόμη] θα κόψει την έρευνα θεωρώντας την μη χρήσιμη και συνεπώς θα κόψει μια οικονομική πηγή στο ερευνητικό κέντρο εργαστήριο ή όπως θέλετε πείτε το.
Υπάρχουν από την άλλη έρευνες που είτε κοστίζουν λίγο είτε πολύ, πέραν της γνώσης που οικονομικώς δεν είναι συγκρίσιμη, αποφέρουν λίγα έσοδα στο εκάστοτε ίδρυμα, π.χ. η μελέτη του βιολογικού κύκλου ενός εντόμου, η συμπεριφορά - ανάπτυξης μιας ζύμης σε τεχνικές συνθήκες. Τι θα γίνει με αυτές της έρευνες; Πως θα επιβιώσουν; Σκέφτομαι ότι αυτό που κυριαχεί στον κόσμο, ή τουλάχιστον κυριαρχούσε πριν την αποκαλούμενη από κάποιους οικονομική κρίση, είναι το χρήμα, πόσο λοιπόν αυτοί που είναι υπεύθυνοι για το χρήμα θα ανεχτούν μια έρευνα που δεν αποφέρει χρήματα. Σήμερα υπάρχουν εταιρείες που κόβουν εκτός τον ωρών εργασίας και τμήματα ολόκληρα με τα οποία απασχολούνται, γιατί από την μια είναι ακριβά και από την άλλη αποφέρουν πολύ λίγα.
Αυτή αγαπητέ swkratosporum είναι μια εκ των ανησυχιών μου. Τώρα αν η αξιολόγηση αφορά να συγκρίνουμε τα ΤΕΙ και ΑΕΙ μεταξύ τους για να δούμε την εκπαιδευτική αξία τους, γιατί όχι. Αυτό μπορεί να γίνει και μεταξύ των ΤΕΙ και μεταξύ των ΑΕΙ. Μπορεί να γίνει και για τους καθηγητές και για τους φοιτητές.
Το Γ.Π.Α. είχε εκδόθει ένα βιβλίο που περιείχε στατιστικά στοιχεί για τους φοιτητές όσον αφορά τα χρόνια φοίτησης, πόσες φορές δίνουν τα μαθήματα για να τα περάσουν, πόσες είναι οι ώρες παρακολούθησης, την προτίμηση τους κ.α. πολλά.
Από πλευρά καθηγητών σε πληροφορώ ότι ο κ. Ζέρβας είχε μοιράσει φυλλάδια-ερωτηματολόγια για να αξιολογήσουν το μάθημα του οι φοιτητές που τον παρακολουθούσαν, που ήταν παρόντες στο αμφιθέατρο και δεν ήταν λίγοι [ωστόσο ενδιαφέρον θα ήταν αν μάθουμε εκείνοι που δεν έρχονται γιατί δεν έρχονται στο εκάστοτε μάθημα;]. Πιστεύω ότι το έχουν κάνει κι άλλοι αυτό. Τα ερώτηματα βέβαια που δεν μπορώ να σου απαντήσω είναι : 1. Αν ο κάθε φοιτητής ήταν ειληκρηνής [και αυτό είναι ένα ζήτημα που θα πρέπει να το δούμε πέραν του δικού μας προσωπικού όφελους] 2. Ποιά ήταν τα αποτελέσματα; 3.Τι συμπέρασμα έβγαλε ο καθηγητής; και 4. Ποιά μέτρα έλαβε;.
Όπως καταλαβαίνεις έκανε μια αξιολόγηση τι έχει γίνει όμως πέρα από αυτήν, με εργαλείο ακριβώς αυτήν.
Μια άλλη αξιολόγηση που λαμβάνει χώρα είναι εκείνη που συμβαίνει σε κάθε κρίση καθηγητών για να ανέβουν στην εκπαιδευτική βαθμίδα [αναπλωρωτής, επίκουρος κ.λ.π.], εκεί απ όσο γνωρίζω ομιλούν οι καθηγητές για το έργο του και εκφράζουν την γνώμη τους αρνητική ή θετική και ψηφίζουν, τώρα αν τα κριτίρια είναι πάντα τα σωστά είναι υπό εξέταση. Γνώμη όμως μπορούν να εκφράσουν και οι φοιτητές, προ και μεταπτυχιακοί, αυτοί που είναι μέλη της συνέλευσης όπου συζητήται το θέμα και μέλη είναι εκείνοι που ορίζουν όσον αφορά τουσ φοιτητές οι εκάστοτε παρατάξεις τους και όχι οι φοιτητές που ψηφίζουν, γεγονός που θα γίνονταν πιθανώς αν εφαρμόζονταν και κανά καταστατικό. Εκφράζουν την άποψη τους; Βάση της εμπειρίας τους στα αμφιθέατρα ή της παράταξης τους; Να επισημάνω ότι οι προπτυχιακοί φοιτητές έχουν δικαίωμα έκφρασης της γνώμης [μέγιστο ακαδημαϊκό αγαθό] αλλά δεν έχουν δικαίωμα ψήφου [ευτυχώς υπό τις συνθήκες που επικρατούν]. Οι μεταπτυχιακοί μπορούν να εκφράσουν και αυτοί την γνώμη τους και να την τεκμηριώσουν όπως και οι προηγούμενοι, αλλά ποιά γνώμη μπορεί να εκφράσει ελεύθερα ο μεταπτυχιακός που μπορεί ο κολλητός τους να κάνει εργασία στον υπό κρίση καθηγητή και να του έχει πει πες καμμιά καλή κουβέντα και δεν ξέρω τι άλλο. Είναι λοιπόν σε δύσκολη θέση οι φοιτητές - εκπρόσωποι; Μπορεί αλλά αν δεν ήθελαν να βρεθούν στην δύσκολη θέση, ας μην δέχονταν να γίνουν μέλη της συνέλευσης. [το τι βέβαια γίνεται στις συνελεύσεις και ποιός προσέρχεται και γιατί είναι άλλη κουβέντα]. Αυτό που γίνεται συνήθως είναι να λενε μια καλή κουβέντα αληθινή ή όχι, εκείνοι που δεν θέλουν να μιλήσουν αρνητικά ενώ αυτό σκέφτονται ή δεν μιλάνε καθόλου ή απλά δεν πάνε στην συνέλευση. Ρωτάω λοιπόν η αξιολόγηση είναι πλήρης και ποιός το διασφαλίζει αυτό;
Τέλως αν δεις στην ιστοσελίδα του Ράδιο Γαία έχει μια ξιολόγηση για την σίτιση, έζχει γίνει άλλη μπορούμε να συμμετέχουμε - κάνουμε άλλη;

αυτά τα λίγα από μένα για αυτό το μεγάλο θέμα, για τώρα.
Καταγράφηκε